Bir gevezelik hissi, oradan buradan boş yapma hissi , işsizlik işte 💃

Bir gevezelik hissi, oradan buradan boş yapma hissi , işsizlik işte 💃

Şöyle söyleyeyim çok fazla konuşmayı seven birisi değilim ha konuşmayı severim ama yanında bulunduğum insana göre değişir Çünkü bazı insanlarla sohbet sarmaz bazı insanlara siz zor durumda olduğunuzu veya konuşmak istediğinizi beyan ettiğinizde Eğer sizinle aynı fikirde değilse veya sürekli olarak söylediklerime muhalif oluyorsa o insanla pek iletişim içinde olmayı doğru bulmuyorum ve birazcık kendimi geri çekiyorum o yüzden çenemin düşeceği insan da buna değecek bir insan olmalı
Ne yazık ki fazla konuşkanım 🥲 hatta muhtemelen benim hakkımda ne kadar cok konuşuyor diye düşünenler vardir. Haklılar. Üzgünken mutluyken vs vs hep cok konuşuyorum 🥲
Önemli olan bu değilki ne konuştupun
Cevap
25Cevap
Yok ya ben fazla konuşan biri değilim yeri geldiğinde susuyorum
hayır fazla konuşmayı sevmem
Hayır genelde çenem düşmüyor:)
Normalde çok konuşmam.. sevdiğim biri ya da konu denk gelmesi lazım.. ya da çok iyi hoş konuşan biriyle denk gelirsek :)))
Araki bulasın, nerdeeee
Valla ben bütün gün 500 kiisyle muhqttap olduğumdan denk geliyor bazen :))
Onu genelde sustuktan sonra farkediyorum. Konuşuyorum konuşuyorum, susunca "ay bi sessizlik oldu ne çok konuştum" diyorum.
Yaaa çok tatlısın🥳🌺
Sevdgm insanlarla buluşunca bnde boyleym agzm susmuyor 😄
Çok tatlı, her içten kadında bu özellik yüklenmiş
Sevmedgm insanlarn yanında da mahkeme gbi suratım ve yüz ifadem soğuk ahahah görsen
Kendimden biliyorum tatlım🥳 çok iyi anladım seni. Sevmediğin ortamda max tek kelime, hıhıı aynen...
Evet genelde sevdigim insanlara karşı böyle oluyorum sürekli bi çenem düşüyor😀
Benimde😅
Konuşmayı çok sevdiğim için zaman zaman böyle dediğim oluyor,🙃🙃🙃
Oluyor bazen😅
Evet özellikle heyecanlıysam ve mutluysam çok konuşurum
Oluyor 😊
Benim için pek iyi olmuyor çok konuşunca. 🤭
Çok uzun süre konuşacak birini bulamadıgım oldu . Sevdiğim bir konu acılınca çok konuşuyorum
Oluyordur vardır öyle güzel anlarımız
Evet onu fark ettiğim oluyor.
Hele bir de karşımda güzel sohbet ettiğim biri varsa ağzım kulaklarımda.
Oluyor.
Öyle anlarda çok konuşup karşındakine konuşma fırsatı bırakmıyor muyum diye endişelendigim oluyor.
Hiç sevmediğim şey
Hiççç
Hiç
İnsanın işsiz olası geliyor
😅😅
Evet ama herkese değil
Tabiki
👍
Güzel dostlarla.
Yeterki ortam uygun olsun.
Normalde gerekmedikçe hiç konuşmam ama çok sevdiğim birinin yanında çok konuşurum 🙃
Biraz fazla icince cok konusurum. Kendim de farkina varirim.
Evet oluyor bazen 🤓🌱
Pek olmaz çok konuşmayı sevmem
Hiç çenem düşmez hep aynıdır çok konuşmam
Evet ama kafamın uyuşması ve sevdıgım konu olmalı
Kafamın uyuştuğu bir kızsa evet
Eğitimlerimde🤭
O sayılmaz iş o
Cok hakim oldugum durumlarda
dinlemeyi severim. kelimeler çok şey anlatır
Dün yaşadım bunu öfkeden 😃
Çok nadir çenem düşer
Pek konuşmam
Hayır
Pek olmuyor..
Bazen 😀
Bazen oluyor 😂
Az konuşurum
Hayır çok konuşkan değilimdir
Genelde ☺️
Sakız çiğnemek senin için iyi olacaktır
😛😛😛
Asla olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?