Kendini bu kadar yapayalnız hissetmek normal mi, gerçekten kimsem yok mu ya 😔?

Sanki koca dunyaya bi sen sigamamissin gibi... Yalnizlik iyidir bilmemne falan eyvallah da sadece kadin erkek iliskisinden bahsetmiyorum bi arkadas bi dost zor gununde destek olcak derdini anlatabilecegin iyi gununde gulup paylasabilecegin birinin olmasi cok buyuk luks gibi geliyo bana herseyle yalniz savasmak herseyi icinde yasamak aglarken gormesinler yanlis anlasiliyo anlatmayayim diye icine atmak mutlu oldugunda bu mutlulugu bile paylasabilcek kimsenin olmamasi cok kotu esin ailen o bu guyya herkes var ama islerine yaradigin kadar varsin iste otesi yok samimi bi nasilsin sorusuna bile ihtiyac duyulurmu yaa🤦‍♀️

Kendini bu kadar yapayalnız hissetmek normal mi, gerçekten kimsem yok mu ya 😔?
Cevapla