İç sesiniz var mı yoksa daha çok görüntü ve hislerle mi düşünüyorsunuz?

Herkesin kafasında bir iç ses var mı? Bazı insanların “iç monolog” denilen şeyi hiç yaşamadığını okudum. Yani düşünürken kelime kelime konuşmak yerine daha çok görüntü ya da hislerle düşünüyormuş. Aranızda böyle olan var mı ya da bu konuyla ilgili bilgisi olan?

İç sesiniz var mı yoksa daha çok görüntü ve hislerle mi düşünüyorsunuz?
Cevapla