
Bazen bir şey yaparken veya yapmak üzereyken içinizden bir ses, " Dur.. " veya " Aynen böyle yap. " Der..
İç sesinizin söylediklerini veya size hissettirdiklerini dikkate alır mısınız?

Bazen bir şey yaparken veya yapmak üzereyken içinizden bir ses, " Dur.. " veya " Aynen böyle yap. " Der..
İç sesinizin söylediklerini veya size hissettirdiklerini dikkate alır mısınız?
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
İç sesimi kararlılıkla ve saygıyla dinliyorum. Ben O'na karşı dürüst davranmaktan yanayım daima. Şeffaf bir konuşma yapan iç sesimi çoğunlukla uygularım. Kulaklarımı açmak, iç sesimi duyabilmek için gereken tek şey; kendimle yüzleşebilmek cesareti.. 🍀🍀🧚🧚
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
İç sesimi dinlerim genelde. Çünkü hislerim kuvvetlidir. 😎
evet alırım dikkate
teşekkürler 🥳✨
🤘🤘
Cevap
2Cevap
Mantığımı dikkate alıyorum her zaman
ben hep içimden gelen sesi dinledim ama iyi ama kötü olan oldu biten bitti bundan pişman değilim
Evet alırım ama bazen saçmalıyor ve mantıklı konuşmuyor, o yüzden biraz tartışıyoruz. 😃
Hislerim oldukça kuvvetli , çok nadir yanılırım. Bu sebeple hislerimi dikkate alırım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?