Sinirli biri mi yoksa sakin misin?
En çok neye sinirlenirsin?
Sinirli biri mi yoksa sakin misin?
En çok neye sinirlenirsin?
Koç burcuyum gerisini sen düşün en çok geri kafalı canım insanlara sinir olurum özgürlüğüme düşkünüm kısıtlanırsam sinir olurum birde durağanlık yavaşlık pek bana göre değil yolda yürürken bile hızlı yürüyorum yürüyen merdivenlerde solda bekleyenlerede ayar olurum
Koçu iyi bilirim zor karakter
Boğa
Evet 😂
Ben genel olarak sakinim ama sınırlarım net, saygısızlık görünce buz gibi kesilirim 😅 Özellikle lafını tutmayan, söz verip gelmeyen insanlar beni çok geriyor. Bir de sürekli şikâyet edip hiç çaba göstermeyenlere tahammülüm yok. Senin sinirini en çok ne bozuyor, haksızlık mı, saygısızlık mı, yoksa umursamazlık mı? 🧠✨
Cevap
9Cevap
Sinirlenmeyi o kadar çok istiyorum ki ama bir türlü sinirlenemiyorum Sanki sizi dinliyorum ile alakalı olan duygularımı ve hislerimi almışlar benden
Çok sinirli olmak hiç iyi değil ama o kadar da sakin olma
Neler yaşadın böyle oldun
Doğuştan gelme hiç sinirlenmem bağırmam aşırı derecede sabırlı merak etmeyen ve sakin birisiyim
Keşke bende öyle olsam
Sakın bak sakın hiç iyi bir şey değil
O kadar sakinim ki sinir insanın belini yamultuyor sinirlenen insanı da anlamıyorum lan 2 dakika sonra pamuk gibi Olcan neye bu kadar öfke 🤣
Keşke bende sakin olsam 😂
Çok basit seni güldüren şeylere bak
Uzun süre ilişkiye girmedigimde gerginlik hissi oluyor
Sakinim, iş ile ilgili bazen sinirli olabiliyorum sadece
Sakinim ama yalan söylenmesi ya da aptal yerine konmak çıldırtıyor
Aynı bende
Sinirli bir insanım. Kısa sürede parlar sönerim. Tekrarlayan sesler ya da bana tekrarlı söylenen şeyler
Sessizim sinirlendiririlrsem vahşiyim
Kuzu gibi adamım vallahi vur kafama al ekmeğimi 🥺
Mesleğim gereği genelde sinirliyim 😄
deli teşekkürler
Sinirli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?