Ben neden gün boyu etkisinden çıkamıyorum ya? Bir tek ben böyle olamam demiii? Bende senin gibiyim yazın da içim rahatlasın yalnız olmadığımı bileyim.. 😂😂
Kabus gördükten sonra kendinize gelmeniz ne kadar sürüyor?
Yani gördüğün kabusa bağlı biraz da.. Bazı kabuslar oluyor, uyandıktan sonra etkisinden çıkıyorum ama mesela sanırım 20 yıl önce bir kabus görmüştüm, kelimenin tam manasıyla korku filmi gibiydi. O kabusu hâlâ tüm detaylarıyla hatırlıyorum.. Bilinçaltı böyle bir şey..
Bazı kabusların etkisinden kolayca kurtulurken, bazı kabuslar öyle bir etkiler ki, etkisinden kurtulmak şöyle dursun, o gün evden çıkmayı düşünemiyorum bile. Sanki çıkarsam başıma köyü bir şey gelecekmiş gibi hissediyorum, kötü rüya değilde uyarı gibi bir şeymiş gibi
Beni koruyacak duaları okuyup genellikle yatıyorum ve üzerimde cevşen tutuyorum bu tarz durumlara düşmemek adına balım sana da tavsiye ederim. Kendin okuyamıyorsan da uykuya girmeden önce YouTube’dan ya da Spotify’dan açıp dinle
Görmüyorum genelde kabus olarak nitelendirilen rüyalarda rüya içinde benden daha güçlü olduğunu bir süre hissettikten sonra sinir krizi geçirip beni korkutması gereken şey neyse onun korkulu rüyası oluyorum sbshsb
Kesinlikle tek değilsin, baya kalabalık bir ekipsiniz orada 😂 Kabus sonrası etkisi uzun süren insanlar genelde duygusal olarak daha hassas, hayal gücü yüksek oluyor. O sahneler akılda dönüp duruyor, normal. Ben de bazen gün boyu ruhumu sıkıyor, özellikle gerçekçi kabuslarda. Uyanınca ortamı değiştirmen, ışığı açman, su içmen iyi gelebilir 🌙💤
Rüya olduğunu anladıktan sonra pek önemi olmuyor ama bir keresinde bir bebeğimin öldüğünü görmüştüm çok üzülmüştüm, kendimden en çok rüyamdaki eşime destek olmuştum.