Empati iletişimde gerçekten her şey mi, insanları anlamayı ne kadar etkiliyor?

Empati , kendini başkasının yerine koymaktır. Bu sayede onu daha iyi anlayabiliriz. Bazen insan kendisindeki hatayı veya yaptığı yanlışları görmez. Empati , insanın kendisine davranılmasını istemediği davranışları bir başkasına yapmamasını sağlar. Bence empati bir iletişim de her şeydir. Sizin çektiğiniz acıyı kendi derdi gibi görmektir. İnsanları anlamak için onların yaşadığı duyguya ortak olmak gerekir.

Empati iletişimde gerçekten her şey mi, insanları anlamayı ne kadar etkiliyor?
Cevapla