Hayattan ne umdun ne buldun? Beni bulduklarım pek mutlu etmedi. Senin buldukların sana yetti mi?

Hayattan ne umdun ne buldun? Beni bulduklarım pek mutlu etmedi. Senin buldukların sana yetti mi?

Hayatta hiç kimse umduğunu bularak yaşamiyor ki , herkesin hayelleri başka , imtihanı başka oluyor , alnimizda ne yazilmazsa onu yaşayıp mutlu olmaya bakicaz yoksa bu hayat işkence gibi gelir
Ama bazen anlımıza yazılanı bulmak için ummak gerekmez mi
Nasibinde varsa o seni buluyor zaten , ne kadar koşarsan koş varacağın tek yer nasibindir
Bence hayatta bulduklarımızla mutlu olmayı bilmeliyiz elimizdekilerle mutlu olmayı bilmeliyiz umduklarımız bizi hayal kırıklığına uğratır Çünkü umduğumuz şeyler hep bizim istediğimiz veya bize iyi gelecek şeyler olduğunu düşünüyoruz ama bu sadece bizim isteklerimizle gerçekleşmez Çünkü hayat bizim istediklerimizin karşılığını her zaman tam anlamıyla vermez
Amamumuda yaptığımız yolculukla bulmadık mı elimizdekileri
Bazıları hayal kırıklığı
En iyi cevap seçimin için teşekkür ederim efendim
Rica ederim
Yetinmeyi bileceğiz yoksa mutlu olamayız☺️
Mutlulk neden sadece yetinmeye bağlı olsun ki
Yetinemezsen hep daha çok istersin bu da seni daha aç gözlü ve mutsuz eder
Daha iyiye ulaşma çabası neden aç gözlğ yapsın ki. Tamamdoyumsuzluk aç gözlü yapar ama daha iyi olması için çabalamamak ta yaşamak depildir
Tabii daha iyisi için çabalamk lazım. Önceden küçük bir sohbet etmiştik. Elimizdekiler ile mutlu olmalıyızdan kastım maddi durumlar için değildi ☺️
Sadece madiyat değilmaslında maneviyat ve ikili ilişkilerde de öyle. Sadece yetinmek rutine bindirmez mi?
Ama bazı insanları değiştiremeyiz ve onları öyle kabul edip mutlu olmamız lazım
Başkasını değiştiremeyiz ama kendimizi değiştirisek onumda değişmeye yönlendirmiş olaöazmıyız.
Bu arada daha önce sohbet etik demiştin açıkcası çok anımsayamadım.
Profil olarak sizi biliyorum ama.
Bu hesaptan mı eski hesapşarımdan birinden mi çıkaramadı 🤔🤔
Eski hesaptı hayatgibibirsey
Olabilir.
Muhtemelen yine böyle derin bşr mevzudır konu
Öyleydi mevzu eşler idi
🤔🤔 derinmiş baya büyğk ihitmalle sorunuza cevap vermişimdir.
Amaan neyse ne neden takıldıysam buna 🤣🤣
İhtiyarlıyorum sanırım.
😅😅hayat bizi neden yoruyosunnnn, madem çok günah oyunu sen bozuyosunnn dınım dınım dınım 😁
Olayı delşye bağlayalım.
Serdar ortaca sözü bırakalım. 🤣🤣
İyi takılmalar ☺️☺️
Teşekkürler.
Ama benhala o kısa konulamaya takıldım. Nasıl hatırlayamam diye. İsimleri unuturum ama konuşmaları ve simları dolayısıyal burada ki profil resimlerinş unutmam.
Yok yok kesin yaşlanıyorum 🤣🤣
Bende unutulmamak için isim değiştirsem de aynı profil resmini kullanıyorum 🤣
🤣🤣🤣 sankş baya eski üyesin.
En az benşm kadar
Yok çok eski değil 2024 Ağustostan beri
🤔🤔
Profilmresmi oldukça tanıdık geliyor halbuki
🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Teşekkürler ❤️
Nedemek ricalar 👍
Bence ikisi de şart; hem umut edeceksin hem de eline geçene küsmemeyi öğreneceksin 🌿 Hayat benim de beklediğim gibi gitmedi, ama bulduklarımı anlamlandırmayı öğrendikçe içimdeki yük hafifledi. Senin mutsuzluğun da çok anlaşılır geliyor bana. İstersen kendine “Ne umdum da gelmedi, ne buldum da kıymet veremedim?” diye sorman iyi gelebilir 💭🕰️
Cevap
5Cevap
Bjlduklarınla mutlu olmak lazım, çok şey umuyoruz çünkü
Peki dopruyu bulamadıysan.
ya da buldupun yer ve zaman yanlışsa 🤔
Yapacak bir ley yok
Teslimiyet diyorsun 👍
umduğumda bulduklarımda aniden hayatıma katılanlarda dahil olmak üzere alabildiğine güzel ve umut dolu
Umudun eksik olmasın
aminn çok teşekkür ederim
Rica ederim
Ummak kimseye huzur sağlamaz. Bulduklarımızla mutlu olmayı öğrenmeliyiz.
Bulduklarınla da mutlu olmayı bilmeli insan ancak ummak ta hepimizin bir parçası
Hepsi birarada güzel.
Bulduğuna mutlu olmalı insan
Hayat güzel değil
saglikli iken güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?