Hayatta kendimi çok sıkışmış ve nefessiz hissediyorum, bu duyguyla nasıl başa çıkabilirim?

Hiç bir yere sığamıyorum sanki. Nefesim kesiliyor gibi.. insanin hayatinda mutlaka zor gunleri oluyor ve geçmeyecek gibi hissediyorum. Nasil başa çıkacağım bilmiyorum. Siz nasıl başa çıkıyorsunuz?

Hayatta kendimi çok sıkışmış ve nefessiz hissediyorum, bu duyguyla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla