İyi bir insan olmaktan neden bir gün nefret eder hale geliriz sizce?

İyi bir insan olmaktan neden bir gün nefret eder hale geliriz sizce?
Güncellemeler
5 ay
Mahalleye serseri lazım dediler, ‘tamam geliyorum’ dedim. https://resimlink.com/VoOJAIDNeat
Güncellemeler
5 ay
Üzülerek dile getirmek isterim ki ben artık çok yoruldum sanırım Veda etme zamanım yakin sizler kendinize iyi bakın herşeye ve herkese inat gülümseyin
İyi bir insan olmaktan neden bir gün nefret eder hale geliriz sizce?
Cevapla