Düşünceleri okuyabilme gücün olsaydı etrafında dostun mu çok olurdu, düşmanın mı?

Herkes düşünce okuyabilmeyi ister ama gerçekten bunları duymaya hazır mıyız? Gerçekleri öğrendikten sonra eskisi gibi davranabilir miyiz?
Ben ne olursa olsun bilmek isterdim mazoşist miyim neyim 😆
Düşünceleri okuyabilme gücün olsaydı etrafında dostun mu çok olurdu, düşmanın mı?
Düşünceleri okuyabilme gücün olsaydı etrafında dostun mu çok olurdu, düşmanın mı?
Cevapla