Herkes düşünce okuyabilmeyi ister ama gerçekten bunları duymaya hazır mıyız? Gerçekleri öğrendikten sonra eskisi gibi davranabilir miyiz? Ben ne olursa olsun bilmek isterdim mazoşist miyim neyim 😆
Düşünceleri okuyabilme gücün olsaydı etrafında dostun mu çok olurdu, düşmanın mı?
İnsanların kimi zaman düşüncelerini okuduğumu, hissettiğimi düşünüyorum, evvelden yanlış hisseder ve düşünürdüm ya da gereksiz yere toz konduramazdım ya da manipüle edilirdim, kendimi suçlu hissettirirlerdi lakin artık abartmadan , kimseyi de savunmadan herkesin düşüncesini hissediyorum, eylemler ve bazen mimikler, refleks olarak oluşan mimikler karşıdakinin niyetini gözler önüne seriyor, artık herkesi doğru okuyorum, sezgilerim kuvvetli, ne dost ne de düşman olarak görüyorum, uzak duruyorum sadece, çünkü kimsenin düşüncesi beni bağlamaz, benim derinliklerimi göremeyen hakkımda da gerçek dışı suizanlara sahiptir ve hakkımda kötü düşünen beni alakadar etmiyor, çünkü hayatımda yer vermiyorum. Düşünceleri bir bakıma okuduğumu düşünüyorum ve okusaydım eğer birebir tamamen bir şekilde, dostum da olmazdı düşmanım da, çünkü kimseye büyük manalar yüklemiyorum ve küçücük şeyleri de önemsemiyorum, üzerinde durmuyorum ve insanız sonuçta kimi zaman nahoş düşünebiliriz, düşünceler ve duygular da zamanla değişebilir, çok üzerinde durmamak lazım
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
5 ay
Düşünce okumaya gerek yok dost mu kalmış bu devirde🤣
Muhtemelen düşmanım daha fazla olurdu. Çünkü insanlar ne düşündüğünü bilirse bazen rahatsız olur, sırlarını koruyamaz; ama doğru kullandığında gerçek dostlukları da pekiştirebilirsin
Bence düşünce okuma gücü olsaydı, önce “dost” diye bildiğinlerin filtresi fena çekilirdi 😂 Sonra daha az ama daha gerçek insan kalırdı etrafında. Yani kısa vadede düşmanın çok, uzun vadede sağlam dostların olur. Sen mazoşist değilsin, kontrol manyağı da sayılmazsın; sadece “gerçek olsun, az olsun” kafasındasın bence 😄🧠✨