Bir şeyi elli kez söylüyorsan ama değişmiyorsa bitmiş midir?

Mesela eski konuştugu kızla ortak arkadaşıyla hala telefonlaşıyor gerek var mı elli kez söyledim adam iki gün tanıdığı insana ayıp olur diyor bana ayıp olmuyor mu mesela tanıdık kız arkadaşlarını da takip etme ne oluyor sanki
Bir şeyi elli kez söylüyorsan ama değişmiyorsa bitmiş midir?
Cevapla