Kişi kendi istemeden bunu yapabilirler mi?

Demin bir haberde gördüm bir kadın belli bi miktar para ve evlerini Tsk'ya bağışlamış babası dava açmış vasi davası açılmış kadına psikoz teşhisi koymuşlar ruh sağlığı hastanesine yatırılmış, bana çok ilginç geldi, kadın parayı kendi kazanmış istediği yere harcar babasının ne söz hakkı var ki, hem de kişi kendi istemediği sürece onu böyle alıp tımarhaneye tıkabiliyorlar mı teşhis koyunca? Niye o zaman aramızda bu kadar şizofreni dolaşıyor? Ben kendi istemediği sürece yatıramıyorlar diye biliyordum o babaya da diyecek söz yok, kadın kendi kazanmış etmiş sanane senin ne hakkın var
Kişi kendi istemeden bunu yapabilirler mi?
Cevapla