Açık sözlü olmak ile patavatsızlık arasındaki ince çizgi sizce ne?

Bence açık sözlü olmak, doğruyu kırmadan söyleyebilmektir. Patavatsızlık ise “ben buyum” deyip karşısındakinin kalbini hesaba katmamaktır. Açık sözlü insan ne dediğinin farkındadır, patavatsız olan ise söyledikten sonra sonuçlarını umursamaz.
Benim için aradaki ince çizgi niyette ve üslupta saklı. Doğruyu söylemek cesarettir ama empati olmadan söylenen her söz, doğruluktan çok yaraya dönüşür. Samimiyet, dürüst olmak kadar incitmemeyi de gözetmektir.

Açık sözlü olmak ile patavatsızlık arasındaki ince çizgi sizce ne?

#kişilikvekarakterebru2777

Açık sözlü olmak ile patavatsızlık arasındaki ince çizgi sizce ne?
Cevapla