
Kendini gerçekten duygusal biri olarak görüyor musun yoksa seni öyle mi sanıyorlar?

Kendini gerçekten duygusal biri olarak görüyor musun yoksa seni öyle mi sanıyorlar?
Cevap
3Cevap
Duygusalım fakat dışarıya bunu çok yansıtmam...
Yerine gire duygusal yönüm var ama her zaman belli etmem bu yönümü gadası
Ya ben fazla duygusalım ya etrafımdakiler fazla odun.🥲
Öyleyim zatenn ama disaridan öyle degilmisim gibi saniyorlar
Kimse duygusal görmüyor
Duygusaş biriyim ama kimse bilmez bunu.
Evet duygusal biriyim
Duygusalım
Soğuk nevaleyim ben.
Duygusal değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Beni genelde duygusal sanıyorlar ama ben kendimi daha çok sezgisel ve gözlemci görüyorum 😊 İnsanlara, detaylara, mimiklere dikkat ettiğim için “aşırı duygusal” algısı oluşuyor. Aslında duygularımı gösterme şeklim güçlü, ama yönetebiliyorum. Yani içimde yoğun, dışımda kontrollü bir duygusallık var diyebilirim 💛🐣