
Nezaket molada, dürüstlük mesaide 👀
Kalbinden geçen ne varsa sorabilirsin. Bakalım kalbin nasılmış. 😂

Nezaket molada, dürüstlük mesaide 👀
Kalbinden geçen ne varsa sorabilirsin. Bakalım kalbin nasılmış. 😂
Cevap
9Cevap
Sana göre şimdiye kadar yazılmış en zeki film karakteri hangisi
Lucy (Scarlett Johansson) bebekim 🫶😂
Ne işin var karşımda? 🤦🏼♀️
Sen dikilmişin karşıma 🙄🤦🏼♀️
🙄 dkfj iyiydi
Madem o kostümü giydin damdan atla 😂
Siteyi ilk ne zaman, nasıl keşfettin ve neden bu nicki seçtin
Çoh iyi olmuş çoh da güzel olmuş 😂
Ne demek toprağım 😂
Hayatı tespih yapmış bir tarzın var formülü ne hayır ben de çok takan bir insan değilim ama dip neşe, umursamazlık durumlarına bayılırım 🙃
Hepimiz gibi desene sadece bazılarımız fazla saklayamıyor 😇
Buraya ilk hangi sebepten ötürü geldin? Soru bulamadım 😂
Mantıklı 😂
Eti browniii doğum gününü nerde kutladınızzz
"Bu tımarhanede akıl sağlığını nasıl koruyorsun?" Diye sorardım. 😅
İyi fikirmiş 😎
Rica ederim, ne demek 😅 🫶
Once bi hal hatır sorardım sonra dabu hsyattan beklentin ne derdim heralde 🤣
Rica ederim 🖤 iletiriz hayata mesajını 🤣
Bizi ne hale koyduun
Düet yapalım mı Brawo 😌💅
Soruna cevap vermek için söylemiştim ama 😅
Aklın nerde senin 😅
Ben biliyorum 😂
Kafanın içinde 😌
Uzatma işte alla alla 😂
Çay var mı Çay
Çay ya
Aklıma hiçbir şey gelmiyor 😂 En kafa dengi üye kim burada sana göre
@Semih6934 kankam 😎
Sen neden bana bakıyorsun hey
O giysi içinde nasıl nefes alıyorsun?
Gözeneklerden. 😂
Brocum, güneş yıldız mıdır gezegen mi
Öffff 🙄 pekiiii dinozorlar ne sebepten ötürü yok oldu 🙄
Tüh tekrar üzüldüm şimdi bu olaya bro neden hatırlattın 😞
Çoktaumurumda değilsin.
Niye bu kılığa girdun ula elbisen mi yok da😂
Nasılsın derdim kimse kimseye sormuyor bunu 🤣
Bombe gibi 😂
😂😂 ne demezsin 🤣
Neden kızlarsoruyordasın
Naptın neptünn
İşteyim zımbalıyorum valla
Eyvallah bro sana da ssjjd
O kafanda ki nedir
😂yohmk
Oha hemen bu kıyafete ihtiyacim var
Bu yakışıklık nerden geliyor
AA öyle deme be üzülürüm
Yakışıklı gördüm
Rica ederim 🤗
Kar var mı
Burcun ne
Mutlumusun
Neden ki mutluluk elimizde aslında
Umarım geçicidir
Güzel ozaman
👍👍👍🙏
Neden karşımdasın
Naber derdim
İyi bende idare eder
Kaç cm
Kahve içelim ya
boş ver yaa
Buradan sormam
Elin boş mu geldin
Nergis istiyomm
Hepsiniiiiii
ayak kac numara
cok sey
Bilmem
Maskeni çıkart
Süpermen misin sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Muhtemelen önce şunu sorardım: “Maskenin altında nasılsın gerçekten, iyi misin yoksa yorgun musun?” 😄🎭 Çünkü bu kadar esprili, rahat bir tavrın altında kalbin hangi duyguyla çalışıyor, onu merak ederim. Sonra da gülerek sohbeti derinleştirirdik sanırım. 😌✨
Ah iremciğim nasılsa güzel bir soru seni tebrik ederim 👏 çok yorgun bir yüz var orada 🙂
Yorgun yüz ama espri yapacak enerji var hâlâ, fena değilsin. 😏✨ O yorgunluğun altında biraz kırgınlık da kokuyor ama, doğru muyum? 😌💭
Evet 😌