Gece gece duygu durumunuz nasıl sanal arkadaslarım?

Benim çok kötü! Berbat! Aynı bu soytarı gibi oturuyorum salonda. Sesim hala kısık, yarın %100 ders vermem gerekli. Nerden bulaştı bu ses kısıklığı ya hu zaten hiçbi şey düzgğün gitmiyordu. Vallahi nazardan zor yürüyoruz ya. Bakmayın kardeşim bana. Tamam iyi hoş bi şeyker yapıyoruz da ne zorluklarla yapıyoruz bi salın da emelimize ulaşalım be.
Direkt ben
Direkt ben
Gece gece duygu durumunuz nasıl sanal arkadaslarım?
Cevapla