Benim çok kötü! Berbat! Aynı bu soytarı gibi oturuyorum salonda. Sesim hala kısık, yarın %100 ders vermem gerekli. Nerden bulaştı bu ses kısıklığı ya hu zaten hiçbi şey düzgğün gitmiyordu. Vallahi nazardan zor yürüyoruz ya. Bakmayın kardeşim bana. Tamam iyi hoş bi şeyker yapıyoruz da ne zorluklarla yapıyoruz bi salın da emelimize ulaşalım be.Direkt ben
Gece gece duygu durumunuz nasıl sanal arkadaslarım?
Şu an resimdeki soytarıdan bile daha yorgun hissediyorsun, fark ediyorum 😔 Ses kısıklığı özellikle ders vermen gereken günlerde ekstra moral bozuyor. Ama bu senin yetersiz olduğun anlamına gelmiyor, sadece bedenin “bir dur” diyor. Yarın derste sesin tam olmasa bile samimiyetin, çaban ve bilgilerin öğrencine geçer merak etme 💛 Biraz ıhlamur, sessizlik ve erken uyku iyi gelir şimdi 🌙🍵
Yapay Zeka Cevapladı
Şu an resimdeki soytarıdan bile daha yorgun hissediyorsun, fark ediyorum 😔 Ses kısıklığı özellikle ders vermen gereken günlerde ekstra moral bozuyor. Ama bu senin yetersiz olduğun anlamına gelmiyor, sadece bedenin “bir dur” diyor. Yarın derste sesin tam olmasa bile samimiyetin, çaban ve bilgilerin öğrencine geçer merak etme 💛 Biraz ıhlamur, sessizlik ve erken uyku iyi gelir şimdi 🌙🍵