Eğer tekrar 20 yaşında olsaydın ne yapardın?

-Babamla yaşabileyeceğim son 6 yılda onunla daha fazla anı biriktirirdim.
-İnek bir öğrenci olmayı bırakıp daha fazla eğlenirdim.
-Arkadaşımın manipülesi ile verdiğim o kişisel hayatımla ilgili kararı artık çok geç oldu demeden değiştirirdim.
-Bana saygısızlık yapan insanları ayıp olmasın diye hayatımda tutmayı ve alttan almayı bırakırdım.
Eğer tekrar 20 yaşında olsaydın ne yapardın?
Cevapla