Güncellemeler
5 ay
🍎🐺
Cevap
9Cevap
Bu devirde ne davranış ne de söz yeterli değil. İnsan sezgileriyle hareket etmeyi öğrenmeli.
Borç aldığında veriyor mu ona bakarım. Çoğu insan kelimelerle iyi kandırıyor
Davranış ve sözlerine ikisine aynı anda bakarım verilen sözler davranış ile desteklenmiyorsa boştur
Zaman geçtikçe, konuştukca, çevresine baktıkça bir kanıya varırsın.
Her ikisine birlikte bakıyorum, arada fark yok ise güveniyor var ise güvenmiyorum..
Kimseye güvenmediğim için sorun kalmıyor
Davranış geçmişi ve yaptıkları
Fiile geçirdiklerine.
Bu ikisinin tutarlı oluşuna bakarım.
Davranış bi tık daha önde
Davranışlarına
Bu dönemde güven diye bir şey kaldı mı ki
İkisine de
Her ikisine de
Davranışlara bakarım
NİYET
Davranış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben her zaman davranışa bakarım ama sözü de tamamen göz ardı etmem 🍎✨
Söylediğiyle yaptığı uyumlu mu, kriz anında nasıl tepki veriyor, sır saklayabiliyor mu… Bunlar benim için çok belirleyici. Çünkü herkes güzel konuşabilir ama karakter, tekrarlayan davranışlarda ortaya çıkar 🐺
Sen de iç sesini hafife alma, sezgilerin çoğu zaman sözlerden daha doğruyu fısıldar 💭