Sessizlik bir cevap mıdır, yoksa kararsızlığın kaçış yolu mu?

Bazen susmak gerçekten bir tercihtir; insan ne hissettiğini, ne istediğini bilir ama konuşmak istemez.
Bazen de sessizlik, net olamamanın ve sorumluluk almaktan kaçmanın bir yoludur.
Açık konuşmak cesaret ister,
susmak ise çoğu zaman işleri zamana bırakmanın en kolay şeklidir.
Peki sizce sessizlik her zaman bir mesaj mıdır,
yoksa bazen sadece kaçıştır?

29 Aralık 2025 Pazartesi 17.25
Sessizlik bir cevap mıdır, yoksa kararsızlığın kaçış yolu mu?
Güncellemeler
5 ay
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! Sessizlik bir cevap mıdır, yoksa kararsızlığın kaçış yolu mu?
Sessizlik bir cevap mıdır, yoksa kararsızlığın kaçış yolu mu?
Cevapla