İnsan bazen yaşadıklarını sadece kendine özgü sanıyor. Sonra bir gün biri anlatıyor ve “yalnız değilmişim” diyorsun. Senin için o an neydi?

İnsan bazen yaşadıklarını sadece kendine özgü sanıyor. Sonra bir gün biri anlatıyor ve “yalnız değilmişim” diyorsun. Senin için o an neydi?

Çektiğim olumsuz her durumu sadece bize ait olduğunu dünyanın en şanssız insanı olduğumuzu düşünürüz aslında çevremizde neler neler olur da biz kendimizden başkasını gormeyiz
Ben uzun süre “herkes ne yapmak istediğini biliyor, bir ben kayıp gibiyim” sanıyordum 🙃
Sonra gördüm ki çoğu insan içten içe ne yaptığını bilmiyor, sadece daha özgüvenli rol yapıyor. Bunu fark edince çok rahatlamıştım, “demek ki saçmalayan sadece ben değilmişim” hissi iyi geliyor insana 😊💫
Cevap
6Cevap
öyle bir şey gelmedi aklıma.
Uyumadan önce yarın ne yesem diye düşünüyorum 🤪
Kendine güvensizlik.
Stres
dertler..
Depresyon kaygı
Strest mutsuzluk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?