Herkesin yaşadığı o hayatı yaşamıyorum?

21 yaşındayım şimdiye kadar hep eve alıştım gezmeyi de zerre sevmiyorum arkadaşım yok çıkıp bişeyler yapabileceğim hep eve alışkın kalmışım liseden bi arkadaşım var bi ara buluşalım dedi ama ben istemiyorum çünkü bi yere yanlız başıma gitmedim hiç sadece konak falan onun harici yer yön duygum da yok pek kaybolmaktan korktuğum için evet bu kötü bişey biliyorum seneye üniversiteye hazırlanıcam sizce kazanırsam düzelir miyim
Herkesin yaşadığı o hayatı yaşamıyorum?
Cevapla