İnsanlarla diyalog kurmak neden bu kadar zor.. pek konuşkan biri değilim?

Aslında yeterince arkadaş çevrem var. Ama yavaş yavaş hepsi uzaklaşıyor.
Diyalog kurmakta çok zorlanıyorum.

genelde sessiz sakin bir yapım var. gittikçe tek kalıyorum..

ne yapmak lazım. Nasıl çıkarım bu işin içinden

İnsanlarla diyalog kurmak neden bu kadar zor.. pek konuşkan biri değilim?
Cevapla