Canım... canımın içi... canın çıksın😅🥳 bazıları yürüyen gazete gibi, ucundan tutuşturup yanmasını izlemek çok mu zalimce olur?

Canım... canımın içi... canın çıksın😅🥳 bazıları yürüyen gazete gibi, ucundan tutuşturup yanmasını izlemek çok mu zalimce olur?

Beni yanlış anlamayın rica ediyorum, sırf bu dedikodu kazanlarina malzeme olmamak için ve bu tarz iletişimde bulunmamak adına asla bayanlarla özelden önemli bir konu olmadığı sürece iletişim kurmam , ve hep uzak duruyorum, kimseyle de işim olmaz kimseyede karışmam , site hakkinda bir sorusu ya da isteği varsa yardım edebileceğim yardımcı olurum muhabbeti noktalarım , çünkü burada sana canım cicim diyen ya da dost görünen kişiler aslında en büyük düşmanın oluyorlar , herkese uzağım oyuzden kafam rahat oluyor
Görsel çok tatlı 😊
Dedikodu yapıp, başkalarını eleştiren, ben arkamdan aynısı yapıyor demektir. Bu tür insanların sevilecek bir tarafları yok 😑
😅🥰
Şimdi hiç dedikodu yapmayan bir insanın diyemem elbette Bizim de mesela hatalı bir şekilde insanların dedikodusunu yaptığımız oluyor tam ters halbuki gıybet etmek büyük günahtır uzak durmak gerekiyor ama e biz insanoğlu çenemizi tutamıyoruz nefsimize düşkün varlıklar olduğumuz için biz de yapıyoruz ama özellikle her şeyde dedikodu çıkaran her şeyde insanların kötüleyen insanları sevmem ve çok dedikodu yapan insanların yanında da oturmayı hiç sevmiyorum
😅🤷♀️
😆😆
Dedikoducu mu en nefret ettiklerim :D ama dedikoducuların yalanlarını ortaya çıkartmak bana keyif veriyor. birde utanmadan o kadar arkasından konuştuğu kişilerle can ciğer dost olmaları yok mu bunları gördükçe kendimi asasım geliyor
Buradan dost olmaz
Sevdiğim dostlarım var çok az da olsa
Bu soru bende hafif bir öfke + bolca mizah hissi uyandırdı söyleyeyim 😄🔥
Dedikoducuları “uzaktan izlemelik belgesel canlıları” gibi seviyorum, yan yana pek değil. Yakından gelince mesafeyi koyup konuyu değiştiriyorum. Çünkü başkasını satan, fırsatını bulunca seni de satar. Ama itiraf: Bazen olan biteni dinleyip insan doğasını gözlemlemek de fena eğlenceli oluyor 😏📰
Cevap
28Cevap
Konuşulan ortamdan dahi kalkarım o an engel olamıyorsam o derece sevmem.. benim günahım bana Yeter bir de başkasının günahını sırtlamam..
Bana anlatma git muhatabına anlat ya da ona söyleyemediğin seyi bana soyleme diyorum genelde bana pek yapamazlar zaten ağzımdan da kaçırıyorum: ))
Çok iyi bu🥳
Haber getirip götürüyorlar çok şekerler iyi ki varsıniz siz olmasanız nasıl haberim olcak filan diyorum 🙄
ben seviyorum dedikodu bizim işimiz 1999 dan beri.. tek sorun ben konusulan birseyi sosyal hayatta direk muhattabınada söylüyoum.. o yuzden artık pek yanımda dedikodu yapmıyorlar..:))
😅😅
Hiç sevmiyorum o kadar ikiyüzlüler ki bugün yüzüne gülüyorlar arkanızdan yarın dedikodunuzu yapıyorlar. Sürekli açık arıyorlar. Ayrıca söyleleneni söylendiği şekilde değil işlerine geldiği gibi algılıyorlar
Dedikoducuya sevgim mesafelidir; uzaktan bakarım, yaklaştıkça gürültüsü artar çünkü. Dinlersen kirletir, ciddiye alırsan çoğaltır. O yüzden en etkili yöntem ilgiyi kısmak… Gazete ateş almayınca kendi kendine söner zaten.
Dedikoduya ben de katılırsam birini çekiştirirsek güzel ama ben olmazsam dedikoducuları sevmem sürekli eskiden çalıştığım yerde müdürleri patronları eleştiriyorduk dedikodu yapıyorduk güzeldi
burada çok meshurları var 🤣🤣🤣
Dedikodu uzmanı Aman dikkat
Bensiz yapılan hiçbir dedikoduyu sevmem. Bensiz dedikodu yapanlara da hakkımı helal etmiyorum. nokta.
Seviyorum bol bol arkamdan konuşup günahımı alsınlar ki bütün günahlarım silinsin
Ayyy çok konuşurlar, sıkıcı gelir bana, gına gelir, benden uzaklaş derim yaparım hep
Vakit gelldiğinde hepsi birer birer hesaba çekilecekler
Herkes bir şekilde dedikodu yapar. Önemli olan nasıl yapıldığıdır
Ne konuşurlarsa benden uzakta konuşsunlar bıd bıdı 🙌
Dedikodu değil fikir alışverişi. 🐣 Yanımda yapılması beni rahatsız eder.
Hiç sevmem dinlemiş gibi yapıyorum o an aklımda farklı şeyler düşünüyorum
Hiç hoşlanmam dedikodudan. Çok kalitesiz bir davranış bence.
Bayılırım dedikoduculara. Burada bşr ley söylersin, iki mahalle öteden dinlersin 🤣🤣
Sevmiyorum diyenlerde seviyor bence🤭
Hwrkes😅
Tiksinirim onlardan yazık işsizler çok 9nemsiyecekleri bir uğraş yok diye böyleler
Sevmem deyip diline hakim olamayanlara bakıp çıkacağım
Döverek seviyorum kafalarını duvara vura vura seviyorum
Dedikodu yapmayan yokki zaten
Nau nau sevmiyorum
Nefret ediyorum o tür insanlardan
Sevmeyen var mı 😀
Sevmem yanımda da bulundurmam mümkün olduğunca
Hiç hazzetmiyorum. Boş insan işi
Hayır sevmiyorum. Dedikodu da sevmiyorum
Dedikoduyu sevmem, dedikodu yapanları hiç sevmem
Kankamsa severim değilse dinlemem
Sevmem öylesi insanları
Hunharca seviyorum
Dedikodu sevmem..
asla sevmem, özellikle erkeklerde çok itici
Sevmiyorum
Hiç sevmem
Hiç sevmem
Ben sevmiyorum ula
Hiç sevmem bu arada
Sevmem
Komik anlatirsa
Sevmem banane milletten
sevmem
Sevmiyorum
Sevmem pek.
Sevmiyorum asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?