Yakisikli insanlarin sadik olmamasindan isyan etmek sacma degil mi?

Ben yakisikli degilim, ama yakisikli olsam ve ortamci olsam ortamdan buldugum kizla ciddi dusuneyim ki? zaten tum kizlar bana bakiyor beni istiyor ne diye birine takili kalayim? bundan sikayet edenler de tipsiz erkeklere bakmayan tipler. Hem yakisikli olsun hem de benim olsun. Sonra da burada agliyorlar :D

Yakisikli insanlarin sadik olmamasindan isyan etmek sacma degil mi?
Cevapla