Olur yani örümcek ağlarını örerken, alırsın o ağı kendine kazak yaparsın atkı bere , ben olsam ayapımın altın apaspas yapardım😅🥳

Olur yani örümcek ağlarını örerken, alırsın o ağı kendine kazak yaparsın atkı bere , ben olsam ayapımın altın apaspas yapardım😅🥳

Hayat oyununu anında kendi lehime çevirmek istediğimde önce durup her şeyi net bir şekilde gözlemlerim. Kimseye odaklanmam, rakipler değil, şartlar önemli. Nerede avantaj var, hangi fırsatlar gizlenmiş, hepsini hızlıca fark ederim. Enerjimi ve duygularımı kontrol altına alırım, panik yok, telaş yok. Sonra cesur ve kararlı bir hamle yaparım, bazen küçük bir adım, çoğu insan pasif kalırsa büyük bir fark yaratır.
Hamlelerimi planlarım, riskleri hesaplarım ama korkuya kapılmam. Gözlemlerim, strateji kurarım ve tereddütsüz hareket ederim. İşte o an, hayat oynu benim lehime döner ve kontrol tamamen elimde olur.
Sınır koymak çok etkili Herkesi memnun etmeye çalışmayı bıraktığın anda rahatladığını fark edersin Kendine yatırım yapmak öğrenmek gelişmek ve susmak gerektiğinde susmak da oyunu lehine çevirir Kısacası duyguların seni değil sen duygularını yönettiğinde hayatın ipleri eline geçer
Galiba mesele her şeyi kontrol etmek değil, eline geçeni nasıl kullandığın. Hayat bazen önüne ağ atıyor, bazen ip veriyor. O anda kurban mı olacağımıza, malzeme mi çıkaracağımıza karar vermek oyunu değiştiriyor.
Bence hayat oyununu lehine çevirmenin en hızlı yolu, kurban rolünden oyuncu rolüne geçmek 🎭 Mesela “neden benim başıma geliyor” yerine “elimdeki malzeme bu, bundan ne yaratırım” diye düşünmek. Senin paspas fikri tam olarak bu işte 😅 Zeka, mizah ve biraz da umursamazlık eklenince her örümcek ağı, insana özel tasarım halı oluyor 🕷️🧶✨
Cevap
16Cevap
Ben elendim çeviremedim diğer yarışmacılara başarılar
Şans olmadan imkansız maalesef
Şakaldan kaka oluyorda kakadan şaka yapmayı da becere bilsek...
😅sesli güldüm bir an
Her şeyin risk analizini yaparak hareket ederim. Yanlış saptığım yolda da güzellikler bulurum
Maşallah😅
Olan olmuş çözüm çare arayarak ben bitti demeden bitmez
Hayat istediği gibi gelsin benim insanlarla mücadelem sona erdi 🫡
Bırak istediğini yapsun ula son sözü biz söylüyoruz sıkıntı yok
Böyle bir şey yok. Çabalarsın, artık ne çıkarsa önüne.
Akışını çözdüğünde hep bir adım önde olursun
Ceviremezsin. Onu yasayacagin insan sana katarak yaptırır
Kaybettiğim oyunlardan ders çıkararak.
daha bencil davranarak
Akışa sakinlikle müsaade ettiğin zaman kazanırsın
Logan'ım ve Oscar'ım 😢😢
Hayat bildiği gibi gelsin..
Şiödiye kadar beceremedim bu işi
Bir şekilde çeviririm
Uğraşmayarak
Kendimi gelistirerek
Rok yaptım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?