İnsan, yanlış olduğunu bildiği şeye alışınca, onu düzeltmekten vaz mı geçer?

Bu düzen işçinin, emekçinin değil; sömürenin düzeni. Alın teri değersizleştiriliyor, emek yok sayılıyor.

Ama insanlar artik herseye bakıp geçiyor. Çünkü bakmaya alıştılar, değiştirmeye değil.

Oysa yere düşen şey para değil. Gelecek. O yüzden yerden kalkmıyor.
Oysa yere düşen şey para değil. Gelecek. O yüzden yerden kalkmıyor.

Ekonomi hala iyi diyenler nerede? Gelip alsın bi zahmet 😏

Güncellemeler
6 ay
S. S. 💷 💶 💶
İnsan, yanlış olduğunu bildiği şeye alışınca, onu düzeltmekten vaz mı geçer?
Cevapla