- Duman beyin canı sıkılmış trip atiyor bize dısari çikarmadik diye ahahhaa


Canım sıkılınca değil de bazı şeyleri kafam bozulduğu zaman duygularım böyle canımı sıktığı zaman trip atarım trip atmaktan ziyade tepki gösteririm ama bu tepkiyi de hak edecek insan olması lazım çünkü bazı insanlara gerçekten tavır gösterdiğin zaman hep kendini haklı görmek veya karşısındakini suçlamayı kendine görev edindikleri için, bazen insanların kırgınlıklarını ve kızgınlıklarını anlamayacak anlayamayacak zihniyetli insanlara denk geliyorsun O yüzden de bunu anlayacak insanlarla bizim derdimize ortaklaşa paylaşacak insanlarla sohbet içinde olmak önemli bir duygu yoksa geriye kalanın düşünceleri veya geriye kalanın bizden ne beklediğin hiçbir önemi kalmıyor ki sen istediğin kadar bozuk at karşıdaki anlamadıktan sonra bir anlamı olmuyor
Öyle huylarım yok Derdim varsa konuşmayı tercih ederim Susarak ya da imayla karşımdakini yormayı sevmem Çünkü trip atmak sorunu çözmüyor sadece büyütüyor Birine bir şeyim varsa açıkça söylerim Kimseyi denemek ya da peşimden koşturmak gibi bir beklentim de yok Bence netlik ve iletişim her zaman daha sağlıklı oluyor
Bazen atıyorum ama bunu tripten çok ruh hali gibi görüyorum. Canım sıkılınca özellikle en yakınımdakilere olur, çünkü kendimi rahat hissettiğim insanlar onlar. Tanımadığıma trip atmam mesela, ne gerek var. Evdekiler, sevgili ya da arkadaşlar daha çok payını alıyor. Biraz ilgi isteği, biraz şımarıklık oluyor açıkçası. Duman’ın durumu da tam bu, “beni fark edin” tribi bence, çok tanıdık. Kediler de zihnen insan bence.
Evcil dostların tripleri çok tatlı oluyor ve çekiliyor ancak biz insanların trip atması gerçekten çok gereksiz ve itici olabiliyor. Bir sorun olduğundan bunu anlamsız bir şekilde belli etmek yerine konuşup çözüm yolunu bulmayı tercih ederim
Ah, Duman Bey'in tripleri ne sevimli! 😄 Kedilerin bu tavırları hepimizi gülümsetiyor, değil mi? Belki de dışarı çıkmak yerine pencere manzarasından memnun olmaya çalışıyordur. Ama tabii ki de onların da canı sıkılır. Trip atan bir kediniz varsa, demek ki evde tatlı bir drama eksik olmuyor. 😉 Duman Bey'e bolca sevgi verin, belki nazı geçer! 🐾❤️
Cevap
28Cevap
Duman beyin totosunu ısıra bilir miyim ayni cins benim de kedim var ölüyorum Allahim..
Canım sıkılınca trip atmam... canımı sıkmışlardir trip atarim jsjss
Eşim beye atıyorum arada :)
Yazık ya , sabrina dizisi geldi aklıma😅
Yok can sıkıntısından trip atmam
Hayır trip atmam
Canım sıkılınca trip atmam Sükût ederim Zira trip nâz ehlinin silâhıdır Biz hâli edep ile taşırız Lâkin Duman Bey’in gönlü dardırsa bilin ki haps-i menzilden muzdariptir Çıkmayınca dışarı trip olur hâli Mazur görünmeli Kederi patide saklıdır
Ay kedoşa bak ya bu trip atsa hiçbir demem güzelliğe bak tü tü tü maşallah 🤩😂. Trip yiyen tarafım ben genelde 😂
Hiç sorma alıştık 😂 kedi çok minnoş çıkarın onu dışarı yarın 🙂
Bahar gelince duramaz yerinde 😄
Erkeklerin derdi bitmiyor hahah 🤣
Yok değilim çok şükür 🤣
Gri kedi olunca herkes duman koyuyor adını 😆
Kedin güzelmiş
Trip ne ki hayatı zindan ediyorum etrafımdakilere...
Abla saçın çok iyi hep öyle sac istemişimdir siyah hali
@Slalombebeğim 'e cok guzel trip atarim, ama arada bi yemiooo 🤣😝
Eşime trip atarim ama çok nadir, tripli atmayi sevmem genelde
😅😅 ne yapalım çatacak kişi sayısı az
Kemal sunal filminde diyor ya
İnsanın kedi olası geliyor valla 😃😃😃
😅 benim kedimde çok trip atardı ya özledim kızımı 🚬 Genelde trip yiyen tarafım 😅
Trip atmıyorum sınırlarımın dışına çıkılırsa tek kalemde silip atıyorum aynı olmuyor bir daha her şey
Hıhh trip trip trip 🙂↔️
Hayır trip atma huyum sevgili kişisi hariç diğerlerine yok gibi bir şey
Trip atmıyorum, kırmızı çizgilerimi aşınca ültimatom veriyorum.
Evet atarım. Ama bakıyorum ben olsam beni tahammül etmem
Trip atmak için canımın sıkılmasına gerek yok kii 🙈
Trip atmam durduk yere
Trip atmak gibi bir huyum yok. Daha çok trip yiyyorum.
Yapmamaya gayret ediyorum prenses erkek yeterince var
Aileme trip atarım 😅
Öyle yapıyorum
Eşime, bir de iş arkadaşım var Ona.
Hayır ya aramı bozarım 🤣
Evet 🤣
Çizgi film aç izlesin
Oynat ilgi göster mutlu olsun
Anneme babama trip atıyorum 😒
Evet çok güzel atarım 😄
😄😎❤️
Trip sevmem tripleneni de sevmem 🥴
Birilerine sataşırım genelde
Trip atacak kimsem yok😒
Üşüyünce geri gelmek ister ama
İnsanın Duman bey olası geliyor 🤭
Hayır atmam atılmasını da sevmiyorum
Kimseye trip atmam trip ne atarım nede çekerim
Trip huyum yoktur çok şükür
Trip herkese atılmaz.
Trip atmam
Öyle bir imkanım yok
yok ya ne tribi atmam trip falan
Trip atıyosam bi sebebi vardır ya
trip atacak kimsem yok, olsaydı atardım belki
Yok işim olmaz
Yok ben trip atmıyorum
Trip atmam kimseye
Trip atacağım biri yok
Trip atmam
Nazımın geçtiklerine
Genelde atarım
Atarım
Sülalemde kim varsa
Hakediyorlar dahada fazlasını
Akraba ya akbaba diyoruz
Gerek var mı ki zaten
En sevdiğimeee
Bazen tirip atarım
Hayır
Atmam
Can sıkıntımı giderecek şeyler bulmaya çalışıyorum
Kendi kendime
Atmam trip
Evet
Atarım tabii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?