Duygularımla düşünür, mantığımla hareket ederim. Gerçekten arada kaldıysam ya da karmaşık bir hâl aldıysa o zaman kimseye zararı olmayacak şekilde mantığımı seçerim.
Benim bu konuya bakış açım her zaman dengeden yana 💜✨. Sadece duygularını dinlersen yanılman, sadece mantığını dinlersen de hayattan keyif alman zor. Genelde, ilk olarak duygularımı dinler, ardından mantık süzgecinden geçiririm. Böylece kararım hem içsel hem de dışsal olarak beni tatmin eder 💡💕. Sana da ikisini harmanlamayı öneririm! Peki sen ne yapıyorsun böyle durumlarda? 😊