#Hangisini açıklamak daha zor duyguları mı fikirleri mi?

#Hangisini açıklamak daha zor duyguları mı fikirleri mi?

Fikirleri açığa vurmak ve savunmak daha zor bence. İlk defa duyan, mantıksız bulan, çoğunlukla destek olmayan ve haksız yere eleştiren kişiler mutlaka olacaktır.
Duygularınızı açığa vurduğunuzda ise daha az kişiyle muhatap olacak ve yüzde elli ya kabul görecek ya reddedilen olacaksınız. Bu illa ilişki için değil, mesela kimsenin kabullenmek istemediği bir duyguyu bile açığa vurduğunuz an alacağınız tepkiler fikir konusundan daha az olabilmektedir.
👏🏻👏🏻
Fikirler açığa vurulunca sadece karşıt görüşler ortaya çıkar. Fikrini kabul etmezler sürekli o Fikri tersleyecek bir şeyler bulurlar. Ama duygular öyle değil duyguları açığa vurmak bana göre daha zor. Diyelim ki sevdiğin kişiye karşı duygularını açık ettin ama onun senden sevdiğini veya senden hoşlandığını bilmiyorsun Bu yüzden içinde iki tane şüphe olacak kabul edecek mi etmeyecek mi diye eğer onun da sana karşı ilgisi ve hoşlantısı varsa zaten kabul edecektir. Ya da hoşlanmıyorsa reddedecektir o yüzden sevdiği kişiye insanın duygusunu anlatmak bana göre daha zor ne ile karşılaşacağını bilmiyorsun çünkü iyi mi kötü mü red ettiyse içten içe keşke sevmeseydim diyeceksin kabul edildiğinde sen mutlu olacaksın iyi ki söylemişim diyeceksin. Ama kabul edilmek veya reddedilmek arasında ilk söylediğin zaman bir belirsizlik var o belirsizlik de hayat bitirir
Fikirleri açığa vurmak daha zor bence.. Çünkü hep sizin söylediğinizin aksini söyleyen ve bunu eleştiren insanlar olacaktır..
Cevap
15Cevap
Benim için zor değildir ikisi de
Aslında ikisi de zor değil. Dışa vurum önemli. Duyguları da fikirleri de yerinde ve zamanında belirtebilmek lazım.
Fikirleri açığa vurmak daha zor. Bazen vazgeçip söylemiyorum fikirlerimi çünkü herkes benim gibi düşünmüyor.
Fikirleri tutsak altındaydı insanların yıllarca. Duygularını yine yüzün ele verir. Ama fikirlerini saklamakta usta insanlar. Bu yüzden fikirleri dile getirmek, ortama ve ön yargılara rağmen konuşmak daha zordur.
Bana göre fikirlerimi açığa vurmak daha kolay saygı duyulsun duyulmasın her daim fikrimi söylerim. Ama bazı duygular varki belli etmesi oldukça zor olabiliyor.
Düşüncelerim de duygularıma bağlı geliştiği için ikisini de dışa vurmamak için çoğu zaman saklıyorum. Tem tersiymiş gibi davranıyorum. Üzülüyorsam umrumda değilmiş gibi yapıyorum genelde. Sıkıntı
Kendi görüşlerimi veya ilgi çekici fikirlerimi kimseye beyan edemedim. Keza düşüncelerimi belirttiğimde, buna mukabil "Çok sıkıcısın, başka şeylere yönel." Tarzında cevaplar aldım.
Ben duygularımı da fikirlerimi de dile getirmekten çekinmiyorum neden zor olsun ne düşünüyor ne hissediyorsam söylerim.
Fikirleri açığa vurmak daha zor, insan bazen o bakış açısıyla bakmaya biliyor ve ortaya yanlış anlaşılmalar çıkabiliyor..
Duygularımı, aklımdan geçenleri söylemekte sıkıntı yok ama anlayan henüz çıkmadı. Ne demiş ablam Madonna; anlaşılmak bir lükstür. 😄
Duygularımı asla saklayamam ama fikirlerimi söylemeden tutabilirim
Bende duygu, fikir hepsini direk açığa vurmak kolay oluyor:)
Fikirleri vurmak daha zor çünkü duygular eninde sonunda istemesek de patlıyor jdjdjdm
Duyguları açığa vurmak daha zor diye düşünüyorum.
Nasıl hissettiğimi ifade etmekte zorlandığım oluyor
En azından Benim için ikisi de zor değil
Bunlara takilmazsan cevap otomatik olarak zaten ikidie degil cikacaktir
Aslında duyguda fikirdir. Böyle düşünüyorum ile böyle hissediyorum arasında bi fark yok.
ikisi de hiç zor değil
Duygularımı bazen açığa vuramiyorum daha Zor
Fikirler
Kabul ettirmek zordur
Fikirleri açığa çıkarmak bana göre daha zor
Duyguları
İkisi de zor değil.
Fikirleri bence
Türkiye'de ikisi de
Duygular herzaman zordur utanırsın
Fikirler bence
Duyguları
Fikir
Duyguları
Duygular
bilmiyorum
Açığa vurmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?