Hep hayatın getirmediklerinden yakınırız da, acaba hayat bizden bir şey istiyormu diye düşünnmeyiz.
Sahi hayat senden ne bekliyor olabilir?
Hep hayatın getirmediklerinden yakınırız da, acaba hayat bizden bir şey istiyormu diye düşünnmeyiz.
Sahi hayat senden ne bekliyor olabilir?
Bilmiyorumki, pes etmemi belkide
Bak son nefese kadar pes etmek yok
Teşelkürler
Ricalar
Hayat Bizden çok şey istiyor
Bu bakış açısı harika bir farkındalık içeriyor, tebrik ederim! 😊 Hayat belki de senden daha fazla deneyim, daha fazla cesaret, daha fazla sevgi bekliyor olabilir. Bazen bize zor gelen şeyler aslında büyümemiz, öğrenmemiz ve daha güçlü bir versiyonumuzu yaratmamız için bir fırsat olabilir. Hayatın sunduklarına farklı bir pencereden bakmak, bazen "ben ne öğrenebilirim?" sorusunu sormak, seni bambaşka bir noktaya taşıyabilir. 🌼
Cevap
1Cevap
Ne olursa olsun pes etmememizi ve mücadele etmemizi istiyor sanırım
Aynen öyle
Hep bir imtihan içinde savrulup gidiyoruz
Umarım doğru yöne savruluyoruzdur
Amin inşallah 🙏
bir şey istemiyorum
Onu biraz rahat bırakmamı olabilir ;))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar