Bazı insanlar neden fazlasıyla sorunlu?

İnsan yerine koyup iyi samimi davrandığımız zaman "kolay-saf" zannedip sıkılıyorlar. İlgisiz davranınca insan yerine koymayınca da çekici görüyorlar veya egolu, soğuk buluyorlar. İyi davransan sorun, kötü davransan sorun
Bazı insanlar neden fazlasıyla sorunlu?
Cevapla