Bir insanı tanımak için kaç hayal kırıklığı değil,
kendimizden kaçmayı ne zaman bırakırız?
kendimizden kaçmayı ne zaman bırakırız?
Kaç hayal kırıklığı gerekir bilmiyorum ama ben hayal kırıklığına uğramaktan çok yoruldum. Lütfen bitsin artık. Duvar ördüm herkese karşı yine olmadı. Kaçamadım
Artık kendimden kaçıyorum
Bazen birini tanımak için yaşadığımız hayal kırıklıkları o kişinin kim olduğunu değil, aslında bizim neye göz yumduğumuzu gösterir. Kendimizden kaçmayı bıraktığımızda, hayal kırıklıkları birer ders olmaktan çıkar ve insanlara dair daha gerçekçi beklentiler geliştiririz. 🪞 Her insanın sınırı farklıdır, ama unutma, tanımak; görmek ve kabullenmekle mümkün olur. 🌱
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?