Ne söylemeliyim haklı olan benim göstermem lazım yardım edin lütfen?

erkek arkadasım vakit ayırmıyor evde babamlarla oturuyorum diyor 6dk ya da 10dk da bir yazar hep işe gider molada yazar herseyi haber eder bir kere molasında yazdım o yazmadı nedenini sordum müsait degildim dedi zaman ayırmadıgı için tirip soguk yapıyorum oda zaman ayıramadıgım içinmi böylesin diyor evt dedim ve ne desem boş kendini haklı cıkarıyorsun oda farkındayım anlatıyorum anlamıyorsun evt haklıyım dedi ben bir şey yazmadım 👍🏻mesaja bunu attım oda bu kadarmı diyor siz olsanız ne dersiniz artık bıktım halim kalmadı cvp verip konusmaya😔
Ne söylemeliyim haklı olan benim göstermem lazım yardım edin lütfen?
Cevapla