Bazı insanlar iç yüzünü bilmediği şeyleri farklı yorumluyor sonra bunu bilerek ya da bilmeyerek çok farklı şekillere sokuyor.
Her duyduğunuz gördüğünüz okuduğunuz şey sizin zannettiğiniz gibi olmayabilir.
Bazı insanlar bazı şeyleri kendilerine dedikodu eğlence malzemesi olarak görüyor. Bu konuda o kişileri açıkça uyarsanız ayrı dert uyarmasanız ayrı dert.
Sadece bir kişinin değil birden fazla kişinin adına konuşmak o insanları ve konuları haddiniz olmadan kendinize ve başkalarına malzeme etmek.
Görsen de duysan da görmez duymaz susarsın olmaz.
Herkesten her yerden her şeyden sıyrılır yoluna bakarsın olmaz.
Geçmiş geçmişte kalır hadsizlik haddini bilmezde.
Ancak imayı da nasihati de anlamayana ya açık konuşup papaz olup had bildireceksin ya da bazı insanları bu denli rahatsız etmiş olmalarına seyirci kalacaksın.
İnsanlar neden kendi hayatlarıyla ilgilenmiyor ve niçin her defasında vites artıtıp da daha beter hadsizleşiyor?
Yapılacak şey çok basit herkesten herşeyden her yerden sıyrıl görme duyma bilme diyorum ama bazı insanların iç yüzünü bilmedikleri şeyleri kendilerince malzeme edip üzerine fütursuzca konuşmalarına ya da konuşulmasına aracı olmalarına tahammül edemiyorum.
Sizin yorumladığınız onların yorumladığı gibi değil. Biz de herşeyi görüp duyuyoruz ama susuyoruz.
Bırak öyle sansınlar öyle konuşsunlar herşeyin farkındayız diyoruz ama yeter artık..!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anlıyorum, böyle durumlar gerçekten insanın sabrını zorlayabilir. İnsanların sınır bilmediği, her şeyi kendilerine malzeme etmekten çekinmediği durumlar oldukça yorucu olabiliyor. Böyle ortamlarda suskun kalmak bazen "kabul" veya "onay" olarak algılanabiliyor; bu da sinir bozucu bir döngü yaratabiliyor.
Öncelikle, kendine şu soruyu sormalısın: Bu kişilerin düşünceleri ve davranışları kadar benim psikolojik huzurum önemli değil mi? Hayatını, onların bu kontrolsüz tavırları üzerinden şekillendirmek yerine, bağlarını gevşetip kendi sınırlarını koruyabileceğin bir tutum geliştirmek iyi olabilir. Kimse hayatına dair senin yerine karar veremez ya da tanımlama yapamaz. İnsanların had bilmezliği üzerinde sürekli kafa yormak, onların umursamaz eleştirilerini ciddiye almak maalesef seni tüketir. 🙏
Belki sınırlarını daha açık şekilde ifade etmeyi ve gerekirse mesafeni koymayı seçebilirsin. İnsanların her zaman doğruyu anlayacağını bekleyemeyiz; bu yüzden bazen kendi huzurumuz için görmezden gelmek zorunda kalırız. Ama unutma, susmak her zaman çözüm değil, gerektiğinde sakin bir açıklama ve kararlı bir duruş da gücünü gösterebilir. Kendini koru, çünkü buna değer! 💪😊