Ya böyle çok vasıfsız biri gibiyim yani ne işim var ne gücüm var okulum yok arkadaş çevrem yok ailemle aram bok gibi ne yapacağım?

Neden böyle yani bilmiyorum Bir de nasıl geliştirebilirim kendimi yani kimsede beni sevmiyor nie bilmiyorum.
Ya böyle çok vasıfsız biri gibiyim yani ne işim var ne gücüm var okulum yok arkadaş çevrem yok ailemle aram bok gibi ne yapacağım?
Cevapla