Kimse için değerin olmadığını anladığın o anda ki kırgınlık?

Bunla baş etme kötü ya. Zor zamanlardan geçiyorum sosyal medya da insanı biraz yoruyor. Ara vereyim dedim kapatıp uzaklaştım biraz. Hesap açıkken 7/24 yazan insanlar şimdi neredesin diye bile yazmadı ulaşmadı. Hele beklediğim kişiler hiç bisi yapmadı kırılıyor ya insan
Kimse için değerin olmadığını anladığın o anda ki kırgınlık?
Cevapla