Erkekler niye bu kadar kibirli ve küstah? ve geri kalanlar değişik?

Bi-iki kişi yakışıklı diyor hemen kendisine denk kızlara bile yukardan bakıyolar.

George clooney sin demiyorlar. Ama onlar öyle anlıyor. :))))))

Ve bunlar öyle 3-6 kişi falan değil. Bir ortama girince yüzde doksan beşi böyle.

Kalanlar da öyle sevgili yapamayan biraz tarzı olmayan tipler. Çirkin demiyorum ancak tarzları yok. Ya da çok kabalar kızlar yaklaşmak istemiyor ben dahil. Dişlerini karıştırıyolar orta yerde mesela. 🤢🤮

Erkekler niye bu kadar kibirli ve küstah? ve geri kalanlar değişik?
Cevapla