Erkekler neren sıkıntılı ha kadınlardan farkları?

Neden ilk ilgili olurlar sonra ilgisiz kadını yok sayarlar.. Erkekler evlenene kadar 4 dörtlük olurlar evlenınce ilgi sevgi biter.. İlgi sevmez sevilmek çok zor bilemi ya kadınlar en küçük şeyden bile mutlu olur bence çogu kadın mutlu olmayı hak ediyor görüldü atmak nedir ya kadının mesaj na bebek yaparsınız kadına yıgarsınız gelinler kaynana görümce az kokusu çekmek zorunda değil ya.. Bir kadına bakamıyorsanız sevgili olmayın evlenmeyin onların hayatını mahf etmeye hakkınız yok... KADINLAR ÇİÇEKTİR

Erkekler neren sıkıntılı ha kadınlardan farkları?
Cevapla