Gerçekten her şeyi bırakıp gerçekten depresyona girsek evden çıkmasak kimseyle görüşmesek ne olur? Sonu nereye varır?

Güncellemeler
6 ay
@Sanal_Adam "Bir söz öğrendim ve aklıma sen yani bu soru geldi "Dibe battığında inci almadan çıkma" " yorumu için ayrıca teşekkürler. Söz çok hoşuma gitti.
Gerçekten her şeyi bırakıp gerçekten depresyona girsek evden çıkmasak kimseyle görüşmesek ne olur? Sonu nereye varır?
Cevapla