Bazı kızların zekasına düştüğüm doğrudur, soran kişiyi kaldırıp kaldırıp vurmuş görüş sahibi... Bir kesitini paylaştım :D


Bazı kızların zekasına düştüğüm doğrudur, soran kişiyi kaldırıp kaldırıp vurmuş görüş sahibi... Bir kesitini paylaştım :D


Bu zekilik değil değil ki , insanların eline cümle ver , koz ver bir ton sana kelime yaratır, bu konuşmanın öncesinde bakmak istiyorum. Aksi taktirde şu ikinci yazan hanfendi bu kadar şeyi bir cümle de kuruyorsa , kendisini dört dörtlük tabir ile bunu ama bağlantısınıda kurmak isterim, kimse kimseyi yargılayacak hükme düşmedi. O kadar zihniyetden geçen cümleyi kendine göre yaratan insanlarınn, bazı kalıpsal kurguda kaldığına imzamı atarım. Herkes yerini ve kendi hükmünü bilsin yeter. Onun dışında zeka başka şeylerin bir yeteneğin bir başarının size kattığı durumu simgeler.
Hem kelimelerin oyunu hem de düşüncenin etkili şekilde ifade edilmesi bir zeka göstergesi değil mi? Ben sana linkini atayım oku istersen, olur mu?
İnt bakma ben ona akıl diyorum , zeka bana matematik sorusu gibi geliyor. Akil herkeste var düşünce bunu bir insan topluluğunda oyun tarzı olarak vs , at bakayım
Eline koz düşen birinin cümle kurabilmesi elbette salt zekilik olamaz, o kozun ne şekilde ifade edildiği ve düşüncelerinin cümlelere nasıl aktığı bir gösterge bence ama senin düşüncene de saygı duyuyorum. Sana soruyu atacağım, oradan bak ama buradan atarsam sorum kalkar, bana yazar mısın?
sonra silebilirsin beni, korkma
Burdan kopyala at
olur soruyu atayım, görüş sahibinin ismini veremem ama sorum kalkmasın. Okuyunca dön bana
Allah ben oraya hiç gitmeyecektim kaos var 😂
hem de ne kaos, yangına bir köz de ben attım :D birisi de sorumu takip ediyor sanırım, görüşlerimi kaldırmış hemen, ulan ne işsizler var djggjf
@fistikli_kurabiye bir görüş de sen bırak hadi, seni bekliyorum :)
Cinsel açlığımı erkeklere verdiğim cinsel açıklarla tatmin ediyorum diyerek karşıdaki kadını aşağılamaya çalışan hanımefendiyi kınıyorum. Ve zekiden ziyade herkesin işine burnunu sokan yaşlı teyzeler misali birine bürüneceğini düşünüyorum ileride. Günün sonunda herkes birilerini etkilemek için kendini beğendirmek için giyinip kuşanıyor. İster erkek ister kadın sahip oldukları mal ve mülklerini kendi cinslerine ve karşı cinse göstererek beğeni görmeye uğraşıyor. Yani sırf karşıdakini ezmek için bilmişlik yapmak zekilik olmuyor. Çok rahatsız oluyorum bu tip insanlardan. Tek amaçları birilerini yargılamak ve söz kelime oyunu yapmak. Hayır sanane ne giyiyor kimlerin ilgisini çekiyor? O kadar batıyorsa sana kıskanıyorsan sen de giyin bitsin gitsin
Bu konuşma zeka göstergesi olamaz. Senin görüşlerine benzer görüşe sahip biri sadece. Sen de bunu mantıklı bulmuşsun. Bu sebeple zeki olduğunu düşünmüşsün.
Evet, zeki insanlar gerçekten çok çekici olabiliyor! Zeka, çoğu insan için dış görünüş kadar, hatta bazen daha da önemli olabilir; çünkü ruhsal bir derinlik ve iletişimde samimiyet anlamına geliyor. Karşındakinin bakış açısını değiştiren veya zihnini kurcalayan bir sohbet yürütmek, tamamen farklı bir seviyede bağ kurmayı sağlar. Hem zeki hem de samimi birinin etkisine kapılmak gayet normal! 😊✨
Bu tarz sohbetlerde de görebileceğin gibi, herkesin dikkatini çeken şey farklı, ama zeka çoğunlukla unutulmaz bir iz bırakıyor. 😊
kesinlikle
Cevap
3Cevap
Gılgamış destanı yazmışlar birbirine insan okumaya üşenir jdjsjs
neyse zeki insanlar tabi ki de dikkat çeker ama yanlış yönde harcarsa çekmez
gereksiz yönlere harcıyorsa kendi kaybeder haklısın
Evet ama o değil de ciddn görseldeki bu kadar uzun şeyi okuyan var mı bakarken yoruldum
sen daha önce başka nicklerle burada hiç oldun mu?
Yabancı gelmiyorsun çünkü, eğer sorun olmazsa hangi nicklerle buradaydın ya da en son hangi kullanıcı adını kullanmıştın?
bekle..
Ukala geliyor ortalama zekaya sahip kapasitesini verimli kullanan kişi kafi
bilmişlik mi taslıyorlar
Evet o tip insanlar sinir bozucu oluyor yani bilge insanlardaki mutevazılık yok
fazla bilgi zekayı gösterir mi
Bilgeliğe ulaşmış insanlarda şu vardır her yeni şey öğrendiğinde bilmediği daha çok şey olduğunu anlar ve kendini aciz hisseder. Sokrates en iyi örnek " tek bildiğim hicbirsey bilmediğimdir"
o zaman her bilgisi yüksek kişi zeki midir?
Bence meraklı oldugunu gösterir. Ama zeki insanlarda da merak duygusu olur herşeyi araştırmak öğrenmek ister. Ama onların farkı öğrendikleriyle biseyler yapabilmesi bir kuram, buluş, fikir uretmesidir.
güzel :)
Zekasına iyiye kullanıyorsa bazı kötü zekiler var zekalarina ah alarak kötülük yaparak kullanırlar
ahlakının kesişimi önemli:)
böyle anonim olunan platformlarda milletle polemiğe girmeyi ergence bulan, laf sokmayla uğraşmayan kişiler daha zeki bence
ama bazıları hak ediyor, burnunu indirmek gerekiyor bence
Yok ya hiç gelmiyor çok bilmiş bilmiş konuşuyorlar sıkıyor beni kendilerini havalı zannediyorlar her konuda bilgileri oluyor
o biraz itici gelebiliyor evet
sonra da ekle demiş özele çağırmış. Komik yani. Abazalik böyle bişey tam olarak.
ekle diyen kişi benim orada :)
Biliyorum 🙂
demek ki ben zeki değilim, çiviciyim :D kız haklı, soranı kapaklarken al bak senin ederinin örneği de ekle diyerek geldi demiştir jgjfjg
Himm tarafını tuttuğun kişiyi çivilemeye çalışıyorsun yani.. İyiymiş. Kaldı ki iki kadın tartışırken gelip araya girip birini tutan erkek gevşektir. Duruşu olan erkek müdahale etmez bu tür durumlarda.
Ayrıca kapak görmesek inanacağız.. Kendini sakınan bi de onunla övünen ukala itici modellerden biri. Yazisi kendini kanıtlama çabası ve bolca eziklik kokuyor.
ama zeki kadının heykeli dikilir, araya girmeden rahat edemem
He naptın bari.. Özele çekebildin mi Teresa baciyi 😀
zeki kadın benden cacık olmayacağını bilir, bana soran gibi karılar lazım :D
Aynen götürürsün bu g*tle.🤣 Neyse ki belli etmişsin gerçek yüzünü
zeki kadınları zeki erkekler götürür, bana objeler gerek :D
Pisliğin tekisin cidden. Akli olan senin gibilerine selam vermez.
vermiyor işte, bak vermedi :D
Ben burada zeki birini görmedim eşek anca eşekle muhatap olur roman yazılmış 🤣
Herkes zekadan bahsediyor bu ara etraf zeka doldu bir anda
zeki insanlar çok çekici evet
kesinlikle
Bence bu zeka belirtisi değil.
çok hoşsun ama, bir şans versen mi?
Neye
bana ya, çok hoşuma gittin ama eklemekten çekindim sana sormadan
Yazılan yorum bilmediğimiz bir şey değil.
:)
Güzel demiş ama, severiz
fena laflamış :D
evet zeki erkeklere bayılırım
ben de zeki kadınlara
Geliyor
fotoğraftaki siz misiniz
Evet
çok hoşsun
Teşekkür ederim
Evet geliyor
süper
Yok ben şapşal seviyorum 🤣
@tulen_bozkurt peki ya köle?
Bune
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?