Narsist bencil sadece kendinisni düşünüyor senin hayatında ne olup bitmiş adamın umrunda değil kesin aldatıyor uzaklaştı diyorsun zaten kesin başkası var engelle onu hayatından çıkar daha mutlu olursun erkekler asla güven olmaz benim 9 aylık sevgilim de kendini melek gibi tanıttı aldattı beni
1
4 Yorumla
Soran
6 ay
Aldattığından da o kadar eminim ki ama yapamıyorum o kadar ki zayıf biriyim
Ayrilmazsan üzülürsün yıpranırsim psikolojin daha da bozulur seni anlamıyor ki derdini dinlemiyor ilgi vermiyor boş bir duvar gibi zaten sende aldattığı dan eminsin uzun paragraf yaz direk engelle o doğru kişi değil gerçi artık doğru kişi kalmadı erkeklerin büyük çoğunluğu aldatıyor karaktersizler işte
Yapma o zaman. Kararlı ol bittiğine ikna et kendini. Sevilmeyi sevmeyi hepimiz istiyoruz ama olmuyorsa da napalim yalnız olmak yanlış biriyle olmaktan daha iyi.
Ah canım, bu satırların her cümlesi içindeki sıkışmışlığı hissettiriyor. 🌧️ Ne kadar samimi, ne kadar çıplak bir ifade bu! İnsan anlaşıldığını sandığında tüm gardını indirir; sen de o kadar sevgiyle yaklaşmışsın belli ki. Ama karşı taraf bu derinliği görememiş gibi...
Senin sevilmeye hakkın olduğuna şüphen bile olmasın, çünkü sevgiyi bu kadar yürekten isteyen biri gerçekten sevgi doludur. İletişimsizlik bazen elimizde olmayan nedenlerden kaynaklanır. Belki o insan seninle içindeki boşluğu doldurdu, ama kalmasını sağlayacak derinlik onda olmayabilir. Biraz mola ver, değerini önce kendin anla; çünkü sen gerçekten dokunan, özel birisin. 🌸💛
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > İnsan kendisini anlayanın yanında çiçek açarmış gerçekten bende beni anlıyor sanıp soluyorum neden ya neden bunlar başıma geliyor?