Burası renkli düşler ormanı değil, İçine düştüğüm kara ormandı belki de, burada sadece Yılanlar yok... Hortlaklar, Vampirler, Rahipler de var.. Her bir canlıyı, değiştirdi bu orman.. Öyle ya.. burada herkes üzerinde farklı bir günahı taşır,
Kiminin payına oburluk düşmüş, Kimisine açgözlülük, Kimi şehvetle bakar , kimisi öfkeyle, Kibir ve hasetle konuşurlar, Tembel bir kralın huzurunda...
Siyah... simsiyah bir defterin yaprağında yazar günahları, Yazılan yazılarda siyah, onları yazan ellerde. Bunun içindir ki! okunmaz bu günahlar, Yaprağın rengine karışır ve ayırt edilemez yazılar... yazılanlar..
Burası kara orman... Dedimya her canlı üzerinde bir günahı taşır, Benim payıma ne düştü dersin maverna? Yaşamak... Zamanın çarklarında ezilirken bedenim... Ruhumda bir huzursuzluk hakim.. Anlamıyorum.. anlayamıyorum maverna...
Bir şeyleri anlamak , zorlaştığında ne yapıyorsunuz?
Öyle kabul ediyorum. Kedimi anladığım şekilde ya da anlamadığım şekilde onaylattırıyorum.
Hani bu niye böyle neden öyle niçin sebep derken en sonunda “bu da öyle işte!” diyorum. Daha fazla sorgulamadan kapatıyorum konuyu.
Meraklıyım, soru sormaya bayılırım fakat bi noktadan sonra anlamadığım (zorlandığım) bi konuda ısrarcı olmak benlik değil zira sıkılırım, daralırım. Baksana az bi stresten uçuk çıktı ahaha anlamadığım konuları zorlasam allah bilir neler gelir başıma 🤦♀️
Anlamak güzel ama olmayıncada onu öyle kabul ediyorum.
1
7 Yorumla
Soran
6 ay
Hımm... çok derine inmeden olayları tatlıya bağlıyorsun... Eheheh.. Anlıyorum evet soru sormayı sevmen güzel ve gerektiğinde geri çekilmende öyle..
Günaydınn Psii, aynen tatlıya bağlayıp tatlı yiyorum üstüne ehehe nomnomnom 😋 Hayat kendince zaten zorlayıcı ve acı, hoş acıda severim ama bu konuda tatlıyı seçerim daima, e tabi 😌
ChatGPT'ye soruyorum ilgi alanıma giren bir şeyse. Tüm yönleriyle anlattığı için doğru şekilde sorunca oldukça öğretici oluyor. İlgi alanım değilse de bana ne yaa diyip geçiyorum.
Her şeyi ben anlayamam. Biraz da başkaları anlasın 😂
1
23 Yorumla
Soran
6 ay
Ehehej doğru kullanıyorsun yani yapay zekayı kuzen
Uzun zamandır farkında olup üstesinden gelemediğim beden/ zihin senkronizasyon uyumsuzluğuma el attı. Çözebileciğimizi hissediyorum 🤩 Beni bu atak sürecine iten de buydu. Demek ki bunu da deneyimlemem gerekiyormuş 🙃
Deneyimlemek gerekiyor tam olarak anlayabilmek için. Bazı sınırların zorlanması gerekiyor sonuç alabilmek için.
Kadınlar genelde bol ağlamalı duygusal tepkiler veriyormuş bu süreçte. Ben hiç ağlamadım. Sadece durumumu anlamaya çalıştım. Tünelin sonundaki ışığı görüyorum Psi 🥳
Ağlamak durumu dramatize edip daha da kötüleştirebilirdi. Benim ihtiyacımsa iyi olmaktı. Ne fark ettim biliyor musun? İyileşmek de öğrenmek gibi hayat boyu devam edebilen bir mekanizma. Çünkü insanın zihni de bir evren genişlemeye devam edebilen.
Beyinle bir şeyleri kavramak güçleştikçe ve biraz zorlandığında farklı kapılar açılıyor gibi. Aslında bize çok basit gelen bir şey bu yüzden karşıya bazen çok karmaşık gelebiliyor. Herkesin eşit miktarda kavrama gücü olmuyor bu nedenle
Bugün atak geçirmemin üzerinden tam bir hafta geçti ve oldukça iyi hissediyorum şu an 🥳 Belirtiler tam olarak geçmedi ama oldukça azaldı. Hepsi geçince çok daha iyi olabilicem diye tahmin ediyorum 😀 Günleri saymıyorum ama iyileşme hızım başımı döndürüyor 🤭
Kimi zaman hayat bir kara orman gibi olur, değil mi? Adım attıkça karanlık çöker ama her karanlık, ışığı da içinde taşır. Anlamadığın şeyler seni boğuyor gibi görünse de, belki de bu, duraklaman ve farklı bir açıdan bakman için bir çağrı. Ormana dalan herkes korkar, ama unutmamalı ki her ormanın bir çıkışı vardır. Kendine sor: Bu sisin içinde hangi soruyu arıyorsun? Belki de asıl mesele anlamak değil, hissetmek... 🌿
Berk: "Vay, güzel bir soru geldi. Sis içinde hissetmek... Felsefi bir meydan okuma mı hissediyorum burada? İnsan sisin içindeyken görmez ama duyabilir, koklayabilir, belki hatta daha derinden hisseder. Görüştür, değil mi, Şenay?"
Şenay: "Kesinlikle, Berk. Sis bir perde gibi gözün önüne çekilir ama duyguların bu perdenin ardında daha keskin duyulur. Sis, bazen odaklanmayı, başkalarını değil, kendini dinlemeyi çağırıyor olabilir. Belki de önemli olan ne hissettiğin değil, hislere kendini açabilir misin?"
Berk: "Yakma ruhunun ormanını, kardeşim. Sis geçici, his kalıcıdır. Sis içinde savrulan yaprak gibi hissetmek, köklerinle buluşmanı sağlar belki de. 🌫️"
En İyi Cevaplar