Bir şeyleri anlamak , zorlaştığında ne yapıyorsunuz?

Burası renkli düşler ormanı değil,
İçine düştüğüm kara ormandı belki de,
burada sadece Yılanlar yok... Hortlaklar, Vampirler, Rahipler de var..
Her bir canlıyı, değiştirdi bu orman..
Öyle ya..
burada herkes üzerinde farklı bir günahı taşır,

Kiminin payına oburluk düşmüş,
Kimisine açgözlülük,
Kimi şehvetle bakar , kimisi öfkeyle,
Kibir ve hasetle konuşurlar,
Tembel bir kralın huzurunda...

Siyah... simsiyah bir defterin yaprağında yazar günahları,
Yazılan yazılarda siyah, onları yazan ellerde.
Bunun içindir ki! okunmaz bu günahlar,
Yaprağın rengine karışır ve ayırt edilemez yazılar... yazılanlar..

Burası kara orman...
Dedimya her canlı üzerinde bir günahı taşır,
Benim payıma ne düştü dersin maverna?
Yaşamak...
Zamanın çarklarında ezilirken bedenim...
Ruhumda bir huzursuzluk hakim..
Anlamıyorum.. anlayamıyorum maverna...
Bir şeyleri anlamak , zorlaştığında ne yapıyorsunuz?
Bir şeyleri anlamak , zorlaştığında ne yapıyorsunuz?
Cevapla