Bir kadının hayatındaki en büyük düşmanı gerçekten erkekler mi, yoksa kendi etrafındaki kadınlar mı? Hangisi daha acımasız?

Kızlar birbirine bazen erkeklerden daha beter kazık atıyor. Dedikodu, kıskançlık, arka plandaki oyunlar… Bunlar erkeklerin yaptığı saçmalıklardan daha derin yara açabiliyor. Ama tabii erkeklerin egosu, yalanı, sahte kahramanlıkları da ayrı dert. Hangisi daha kötü dersek kendi çevremizden gelenler genelde daha acımasız oluyor. Erkekler çoğu zaman laf olsun diye takılır, kadınların oyunları ise uzun süre akıllarda kalır, sinsidir. Yani gerçek darbeyi çoğunlukla kadınlar vuruyor diyebilirim.
Bir kadının hayatındaki en büyük düşmanı gerçekten erkekler mi, yoksa kendi etrafındaki kadınlar mı? Hangisi daha acımasız?
Cevapla