Yaşıtlarımdan çok küçük duruyorum ve küçük gibi davranıyorum, bi tecrübem yok, bi anlatacak/konuşacak bişeyim yok (açıklamayı oku)?

2007liyim ama yaşıtlarımdan çok küçük duruyorum. sevgilim yok, konuştuğum bi kız yok sadece bi sevdiğim var ama onunda yanına gitmeye çekiniyorum çünkü hem çekingenim hem küçük duruyorum yani ne bileyim yani sohbet edecek bişeyim yok ne yapacağım?

Özetle sorunum: küçük duruyorum, küçük davranıyorum, sosyal ortamlarda çekiniyorum, konuşacak/anlatacak bişeyim yok. tecrübem yok yani sevgilim bile olmamış ama ben istiyorum ki benim gibi bi kız bulayim tertemiz eline erkek eli deymemiş yani en yapacağım?

Yaşıtlarımdan çok küçük duruyorum ve küçük gibi davranıyorum, bi tecrübem yok, bi anlatacak/konuşacak bişeyim yok (açıklamayı oku)?
Cevapla