Hazır kişilik&karakter fenomeni olmuşken sorumu sorayııııımm😂
Bence yaşadığı şeylerin bıraktığı izdir insanı büyüten.

Hazır kişilik&karakter fenomeni olmuşken sorumu sorayııııımm😂
Bence yaşadığı şeylerin bıraktığı izdir insanı büyüten.

Zaman içerisinde insanların bize yaşattığı olaylar 👻
Şaka bir yana, ben insanların genelinin “olgunlaştığını” düşünmüyorum. Büyüdükçe sorumluluklarımız artıyor, tecrübelerimiz artıyor, bilgimiz artıyor, hepsi bu. Haliyle hayata bakışımız değişiyor, fakat kişi hep aynı kişi. Yaşanmışlıklar olumlu/olumsuz, kişileri, sadece yaşanılan olayların açısından etkiler, güçlendirir veya devirir. İnsan yedisinde neyse, yetmişinde de aynıdır. Küçükken hangi konularda olgun ve sorumluluk sahibi ise, büyüdüğünde de aynıdır. Örneğin: bir insan zamanla bilge olabilir, fakat aynı zamanda çocuksu da olabilir. Bazı konularda olgunluk, bilgelik veya sorumluluk sahibi olmamız “olgun bir insan” olduğumuzu göstermez
Sağlıkla ilgili konular olgunlaştırdı beni en çok. çünkü sağlık olmadığı zaman gerisi boş gerçekten. birde insanların iki yüzlü olduklarını gördüm ve sırtımdan bıçakladıklarını gördüm.
2 kere özelden dedikten sonra 3'lemeyi tamamlayayım bir kez de buradan diyorum ki etiketin hayırlı uğurlu olsun 😂😂 Beni yaşadığım şeylerin hissettirdikleri olgunlaştırdı
Cevap
16Cevap
Yaşadığım şeyler içimdeki çocuğu öldürdü
Olgunlaşmak tam olarak nasıl ifade edilir bilmiyorum ama bir insanın yakından birisini kaybetmesi mükemmel olgunluk veriyor.
Gördüklerim , şahit olduklarım.
İnsanların isteklerinden ziyade , tercih ettikleri.
Edindiğim tecrübeler, geçmişte yaptığım hatalardan ders çıkararak. Yeni İnsanlar tanıyarak.
Yaş aldıkça olgunlaştım. Bu da biraz garip hissettiriyor. Bu kadar ağırlaşacağımı düşünmüyordum
Hayatın kendisi
Olay, insan, zaman. "Hamdım, piştim, yandım ~ Mevlâna"
Bir olay... keşke olgunlaştırmasaydı.
Çok teşekkür ederiiimm🥹🌷
Darısı başına 😂
Hahaha pekiii rica ederim 🤷🏻♀️😂
Zaman olgunlaştırdı
Sürekli hastanede olmak 😅
Bazı olayları yaşatan insanlar
Hayatın kendisi
Hepsi desem daha iyi olur sanırım
Zamanla tecrübelerim arttı
Özel bir olay diyeyim.
İnsanların darbeleri.
Yaşanılan olaylar
Uğraştığım zorluklar
Zaman
Evlilik
Yaşadıklarım.
hapis.
Çalıştıgım işler olgunlaştırdı
hala olgulanlaşmadımm
Beni hayatın kendisi olgunlaştırdı
Beni yaşadıklarım kendim ve manevi abim
Zaman
İkiside
Zaman ve olaylar
Hepsi
İşkolik oluşum
Bir insan ve güzel anılar
Olay ve bu olayın ömür boyu beni etkilicek. olmasi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?