Seni hayatta en çok ne olgunlaştırdı? Bir olay mı, bir insan mı, yoksa zaman mı?

Hazır kişilik&karakter fenomeni olmuşken sorumu sorayııııımm😂

Bence yaşadığı şeylerin bıraktığı izdir insanı büyüten.

Seni hayatta en çok ne olgunlaştırdı? Bir olay mı, bir insan mı, yoksa zaman mı?
Seni hayatta en çok ne olgunlaştırdı? Bir olay mı, bir insan mı, yoksa zaman mı?
Cevapla