Ben çok uzun bir süredir mücadele etmekle beni yaşlandırdı bi yandan önümdeki engellerini başa çıkarmasını bu beni tecrübeleri kazandırdı ve beni güçlü kıldı.. Bunları yaşamasam önümdeki geleceği göremezdim, tecrübelerimi kazanamazdım ben bunu anladım. Peki ya sizin hayatınızda zorlu bir süreçte neleri yaşadınız ve sizi yaşlandırdı?
yalnızlık ve özlem çünkü ne kadar konuşursanız konuşun anlatamıyorsunuz onsuzluğu kelimeler ile ifade etmek çok anlamsız oluyor be insanı yaşlandırıyor
Öncelikle böyle bir güzel soru sorduğunuz için şahsım adına çok teşekkür ediyorum. Bu hayatta en çok Beni yaşlandıran şey insanlar lüzumsuz insanlar üstüne vazife olmayan işlere karışan insanlar fitnelik sokmaya çalışan insanlar kardeşten arasını açan insanlar boş işlerle uğraşan insanlar. Bunun dışında Beni yaşlandıran etmenlerden bir tanesi de annem ve babamın yaşamış olduğu hastalık süreçleri hastalanmadan önceki süreçlerde edindiğim tecrübeler uykusuz gecelerim sabaha kadar hiç uyumadığım çok heyecan duyduğum günler özellikle son dönemde anne vefat etmeden evvel sabahleyin kapıyı açtığında Allah'ım o kötü tabloyu göstermesin diye dua ederek açtığım kapılar akşamları hava karardığında tedirgin olduğumu anlar çünkü sonuçta hasta bir insanla yaşamak çok kolay değil