Güncellemeler
6 ay
Siz kafanıza göre yorumlayın ben poğaça yapıp geliyorum
Güncellemeler
6 ay
Evde son ses müzik dinliyorum alt katta pilot oturuyor inş gelmez
https://youtu.be/NTyy09SPRg0?si=6ZRxqiO8WGpH7B-D
https://youtu.be/NTyy09SPRg0?si=6ZRxqiO8WGpH7B-D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
sapık insan tehlikelidir
adres atıyorun poğaça yolla :D yaşla ilgisi yok 40 a yakın erkekler hayattan bütün beklentisini almış daha oturaklı oluyor gerçi kişiden kişiye değişir.
Tehlikeli olan 15 inde de 75 inde de tehlikelidir. Hemde aşırısını hiç bilemedim neyseki son yılım kurtuluyorum demek :)
Aa iyi tehlike seridinin dışına çıkmışım :))
Size özel hayranlığım var tarzım 40 yaş üstü
Napıcan kart horozları
Teşekkür ederim iltifat olarak alayım bunu :))
@OzanAtasever ya az kalsın ciddiye alıp cevap verecektim.. Bi an seviyene incem sandım.. Kadın peşinde koşarken ne olduğunu unutmuşsun sqnktrum. İnşa. Kalmaya çalış.. Az kan beynine de gitsin müsaade et :))
burdan niye tartışılıyor ikinizde arkadaşımsınız
@OzanAtasever niye burada cvp verdin arkadaşıma
@asli212111 benim gibi çıtır varken kart horozu napıcan tatlım
Tartışma için karşı tarafında beyninin olması lazım.. adamda sqdece libido var :))
okey sus:))
O heekes icin gecerli degil kızlarin icinden gecmis kisiler icinn gecerli
Tehlikeliyiz biz uzak durun bak yaklaşmayın sakın olacaklardan biz sorumlu değiliz
Bazen tehlikenin içine dalman gerekir hayat kadar gerçeğiz.
ne demişler bıyık büküle büküle kaytan
insan mikile mikile şeytan olurmuş 😂😂 o kadar görüp geçirmişlik var da o yüzden 😂😂
Tehlike her yerde kaç kaç
Yooo gayet tehlikesiz oluyoruz
Tehlikeli derken :) ?
Çapkınlik yaşı
👏👏soru yerine oturdu😂
Tecrübe konuşuyor 🧿🧿😁
onlaramı gidiyorsun hayal dünyasında
Çocuk gurubu onlar
sana elit beyler uygun olur
teşekkür ederim sunduğun her şey için
Tehlikesiz mi lazım oldu
soru sordum sadece☺️
Çok tehlikeliler insan yer bunlar yam yam gibi
aynen öyle
Yemeden mi sevişsin
Yıllanmış şarap gibi olduğumuz için...
cennet şarabı :))
Cennette locadayız :d
hahaha ben cennet şarabı içicem hiç içmedim şarap 😂
Bilmiyordum, bu da benim ayıbım olsun :D
☺️
İnşallah vardır böyle bir şey :D iki tek atarız.
okeyy😂
Hiç de öyle bişey yok
Neyse ki kurtuldum ben 2 günle 😀
Insanlar tehlikelidir
Niye tehlikeli olsun mnk
yırtmışız yaştan 🤣🤣
Neden ne tehlikemizi gördünüz
izlenimlerim öyle
Genele yaymamak lazım herkes aynı değildir
Kendimi tehlikeli görmüyorum 🤷🏼♂️
Ne alaka ki?
Neden?
İfade edemem şu an halimi
neden
Şarkı sözü
çok güzel dme çok seviyorum bende
Ben sevmiyorum
aa 😂
Tamam
tehlikeli olmayan bi yaş aralığı mı var?
Değiller
Seks yaparlar
hım
Çok ama
Bilmem tehlikelimiyim ben
Kim diyor