Doğru Kararları Verirken Yanlış Yapmaktan Nasıl Korkmayız?

Söylenecek sözler söylendi, yazılar çoktan yazıldı. Yaşadıklarım bana bir şeyler öğretti, bunu biliyorum… ama içimde hâlâ dinmeyen sorular var. Bazen elimdeki imkânların beni nasıl şekillendirdiğini düşünüyorum; acaba onlar mı beni yönlendiriyor, yoksa ben mi onlarla bir yol açmaya çalışıyorum?

İtiraf etmeliyim, korkuyorum. Hayatı kaçırmaktan, gözümün önünden akıp giderken sadece seyirci kalmaktan korkuyorum. Yanlış bir adım atarım da kendime yıllarca yük olurum diye çekiniyorum. Her şey olup bitmiş gibi görünse de içimde hâlâ bir şeyler eksik, hâlâ bir şeyler soruyor kendini… belki de büyümek tam olarak böyle bir şeydir.

Doğru Kararları Verirken Yanlış Yapmaktan Nasıl Korkmayız?
Cevapla