Sinirli ve gururlu olduğum için mi kadın konusunda hep kaybettim?

Çok merhametli, vicdanlı, iyi biri olduğumu söylerler hiçbir çocuğa, kadına vs şiddet uygulamam. Ama zorbalık ve şiddet dolu bir çocukluk geçirdim.

O yüzden biraz sinirli ve gururlu biriyim. İlişkilerde karşımdaki bir kadın da olsa çok sinirleniyorum, gurur yapıyorum, bazen bağırır çağırır küfür ederim ama asla zarar vermem ve genelde karşı taraf başlatır ama çok öfkelenirim.

Bu yüzden mi kaybettim hep? Bu yönümü nasıl değiştiririm? Kadınlara karşı nasıl olmak lazım en kriz anında bile nasıl kontrol altına alabiliriz?

Sinirli ve gururlu olduğum için mi kadın konusunda hep kaybettim?
Cevapla